شما با انجام چندمرحله ساده میتوانید وبسایت/کارتویزیت آنلاین خود را به دفترکار مجازی تبدیل کنید.
با انجام اینکار به آسانی میتوانید برای مشتریان خود پاسخگوی خودکار و یا نوبتدهی و ویزیت آنلاین داشته باشید و از امکانات بسیار حرفهای برخوردار شوید.
پس در ادامه همین مطلب آموزشی با ما همراه باشید:
۱- ثبت نام و ساختن حساب کاربری در سامانه گفتینو
ابتدا لازم است (مطابق تصویر آموزش ساخت حساب کاربری) در سامانه گفتینو از طریق لینک زیر یک حساب کاربری بسازید.
لینک ثبتنام گفتینو https://goftino.com/register
۲- مشخصات حساب کاربری
پس از ثبتنام روی «گزینه ورود» اشاره نمائید و وارد پنل کاربری خود خواهید شد، سپس میتوانید مشخصات حساب کاربری خود را از بخش تنظیمات حساب کاربری وارد و تنظیم کنید.
۳- نحوه اتصال گفتینو به سایت
از بخش نصب ابزارک لینک صفحه گفتگو قرار دارد، که با این لینک امکان اتصال وبسایت/کارت ویزیت آنلاین شما به چت گفتینو امکانپذیر میباشد، درصورتیکه لینک صفحه گفتگوی گفتینو را برای تیم پشتیبانی ما ارسال کنید، داخل وبسایت/کارتویزیت شما قرار گرفته خواهد شد.
۴- ایجاد فرم تماس کاربران
از طریق ایجاد فرم تماس کاربران میتوانید از مخاطبان و مشتریان خود بخواهید تا برای گرفتن نوبت، فرم موردنظر شما را تکمیل و برایتان ارسال کنند.
۵- اپراتور پاسخگویی خودکار
از بخش پیام خودکار میتوانید برای سایت/کارتویزیتتان یک اپراتور پاسخگوی خودکار تنظیم کنید تا درزمانیکه برایتان مقدور نیست پاسخ مشتریان را بدهید، اپراتور پاسخگوی خودکار به سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان سایت/کارتویزیت شما پاسخ دهد.
۶- اپراتورهای پاسخگویی
همچنین شما (و یا منشیتان) میتوانید در گفتینو هرکدام حساب کاربری مجزای خود را داشته باشید، و هم با استفاده از برنامه گفتینو در تلفن همراه و رایانه و یا اتصال آن به پیامرسان تلگرام، درهرلحظه با بازدیدکنندگان سایتتان و یا مشتریان خود گفتگو داشته باشید.